דיון קשה על איסור קיום חתונות בגלל מגבלת הקילומטר: "החוק לא מאפשר"

    איתי גדסי No Comments on דיון קשה על איסור קיום חתונות בגלל מגבלת הקילומטר: "החוק לא מאפשר"

    ח"כ איילת שקד תקפה את "תקנות החירום" שלא מאפשרות קיום חתונות בגלל מגבלת יציאה מקילומטר ממרחב הבית, שקד קראה שלא לאכוף את החוק כנגד חתונות. המשנה ליועמ"ש טען כי החוק לא הגיוני. היועמ"ש יבחן את אי האכיפה

    צילום: דוד קליגר
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוועדת חוקה שהתכנסה היום (ראשון) נשמעו דברים קשים מח"כ איילת שקד שתקפה את איסור קיום חתונות במהלך הסגר, גם לא תחת מגבלות של 20 משתתפים לאור איסור יציאה מוזמנים ממגבלות קילומטר שהסגר מתיר.

    שקד אמרה בדיון: "מישהו מוכן לומר לי, כי למרות התקנות לא תהיה אכיפה לגבי החתונות מעבר לקילומטר בהתקהלות של עד 20 אנשים. תפסיקו להתעלם מהמציאות, התקנות מטומטמות, האם מישהו מהממשלה הרעה הזו מסוגל לקחת משימה לשנות את התקנות? אם לא, אני מוכנה שכל זוג שירצה להתחתן, יעביר אליי את השוטר שיאכוף זאת".

    המשנה ליועמ"ש עו"ד רז נזרי השיב לדרישתה: "המצב בו מותרת התקהלות של 20 איש אך בפועל אסור בגלל הגבלת הקילומטר לא הגיוני. מצד שני, לשון החוק הנוכחית לא מאפשרת זאת, לשון מפורשת".

    לדברי נזרי, "צריך לתקן זאת. נושא האי-אכיפה צריך להגיע לרמת היועמ"ש לממשלה ונבחן את הדבר הזה. זה דבר עקום ולא הגיוני אך לגבי איך לשנותו, האם בחוק בתקנות או באי אכיפה נבחן היום".



    0 תגובות